Tack Emelie!

Nu äntligen så!

Har lagt upp denna video på facebook, men måste lägga upp den här med. Dels för att denna låt går på replay ganska många gånger om dan hemma hos mig. Men också för att jag ÄLSKAR denna video! Den är grymt konstig, och som vanligt har hon helt obegripliga kläder, men hon är samtidigt så jäkla snygg! Ge mig den där kroppen, säger jag bara!
  Kan det bli mer Lady Gaga än såhär?




i want your love and i want your revenge,
you and me can write a bad romance!
i want your love and all your lovers revenge,
you and me can write a bad romance!


Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Varsågod sötnosen. Vi kanske kan ses snart? Det är ju så otroligt kul och mysigt när vi väl ses!!



:)

Postat av: EmelieCatrine

Hmm.. Vet inte riktigt. Någongång denna vecka? Måste bara kolla upp lite först.. Vi kan ju höras imorrn eller på tisdag så får vi se :)



Godnatt, puss och kram!

2009-11-16 @ 00:34:39
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: ??? :)

Du är redan söt nog :)

2009-11-16 @ 07:23:17
Postat av: Sanna

Haha tack... någon :P

2009-11-16 @ 10:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback