Sugen!

Idag har jag varit riktigt shoppingsugen! Har suttit och spanat runt på massa hemsidor (var evigheter sen jag var på stan) och det finns så himla mycket snyggt nu! Jag som brukade göra av med tusentalskronor, har inte shoppat på evigheter... Inte sedan jag kom hem från Turkiet, och det var ju över en månad sen. Duktig jag har varit va?! ;) Men sparar man så gör man... Och det kan ju vara värt det ;)
  Men efter missen av shoepartyt funderar jag på att trösta mig lite. Är lite basicgrejer som fattas i min gaderob tycker jag. Detta är bara saker från H&M, men absolut inget som jag skulle tacka nej till!

Dags att åka ner och kolla vad som finns på stan kanske?!


Kommentarer
Postat av: Helena

Den där tatueringen var snygg Sanna! Synd att du missade Nelly-partyt men det kan ju komma flera!!

Du är bäst! Kramar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback