Nelly high heels party

Intar otten ikväll, dom 99 första FÅR ETT PAR SKOR! Och dom 200 första en goodiebag... Och jag kan inte gå! Jag som ÄLSKAR skor! Som mamma sa: jag vet ingen som har så mycket skor som dig! Det går typ inte en dag utan att jag tittar på skor på olika sidor på nätet.
  Men nej, jag ska upp och spela fotbollscup imorgon, så jag kan inte gå ut och festa som alla andra denna fredag. Jag älskar egentligen att spela cuper - det är hur kul som helst men inte just nu... Inte när min favvisar står emot varandra skor vs fotboll. :P (jag vet att jag beter mig som 5 år just nu, men jag kan va väldigt tjurskallig)
  Det värsta är att det inte ens skulle varit detta datum från början, utan nästa lördag & Hanna hade föranmält oss. Så hon mejlade till Nelly och dom sa att otten hade ändrat datum & att dom inte kunde göra något åt det. TACK!

Dessa skor skulle i allafall inte jag tacka nej till, givetvis från Nelly. Man kanske ska tröstköpa några? :P


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan trösta dig med att du inte skulle fått välja någon av dem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback