Brrrrr

KUL ATT DET VAR SÅ MÅNGA SOM HITTA HIT IGÅR :) VAD GLAD JAG BLIR!
Komentera gärna lite mer bara ;)

Har ni varit ute idag? Inget jag rekomenderar, shiiit vad kallt det var! Sådär igenomträngande blåst. OCH SÅ SNÖ? Det är alltid såhär att man ser den för första gången i början av November (och ändå blir man lika förvånad?) och sen ser man inte skymten av den i December sen när man verkligen vill ha snö. Men i år hoppas jag att det blir annorlunda! Tänk om vi kunde få ha en vit jul?!

Gick förbi ett antal resebolag idag påväg mot rådhuset.. Får du verkligen ha sånna där bilder uppsatta överallt? Strålade sol och oändligt blåa hav? Är inte det lite taskigt? Som att hälla salt i såren?
   Jag kan också göra det.. Pratade med en av våra norska mammor på facebook nyss. Dom är så himla roliga, min faster skulle älska dom! Dom skulle vara ett såkallat "dreamteam". Får väl styra ihop så att dom får träffas.. I Turkiet förstås ;) Och på tal om Turkiet..


Hanna fick en ros av ägaren för att hon dansa så bra & Yalcin blev våran hjälte när vi blev avlurade massa pengar. Han hjälpte oss nämligen att få tillbaka precis ALLT - 1000 svenska kronor för att vara exakt.

Lata dagar i solen (extrem ful bild, men titta bortom mig - wonderful)

Tupplur i solen..

Hanna tupplurade på hotellet med.. Jag fick in en närbild i denna stund med, det är otroligt bra men Hanna mördar mig om jag lägger ut den ;)

Men man måste sova om man ska orka med denna uppladdning..

Sen måste man duscha också.. (man blir brun i Turkiet)

Sen är man fit-for-fight

Tjohooo ;)

 


Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Inte?? YES :) Men ja känner mig ändå lite hänging. Hoppas det inte blir sämre bara..



Puss my darling!

Postat av: Helena

Jättefin blogg ju Sanna sötis :)

2009-11-04 @ 17:09:46
URL: http://barahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback