Åhh paniiik!

Shiiiiiit nu har jag sån där Turkietpanik igen!
Jag vet att jag tjatar en himla massa om det, men det går inte att förstå om man inte var med.. Hanna förstår PRECIS hur jag känner. Det gör hon i för sig oftast i allafall! Hon skrev ett sånt himla fint blogginlägg, är helt rörd :)
http://hannanlange.blogg.se Ni borde faktiskt besöka hennes blogg!
   Tror att min panik har lite med begravningen att göra också. Hon dog ju faktiskt när jag var bortrest. Men där var det så svårt att ta det till sig, det kändes inte som på riktigt. Det var när man kom hem, där man har alla minnen av henne som det onda börja komma. Och jag får riktiga ångestattacker emellan åt. Varför måste det vara så här? Why does love always feel like a battlefield?

När någonting är dåligt, får man ta och titta på något bra!


En glad Hanna :)

En nöjd Sanna

Hanna gav gärnet & hade superkul :)

Mehmet skulle inte vara sämre..

Världens SKÖNASTE Norskor

Hanna & jag "råkade" rida kamel.. Ni kan ju själva se hur vi skrattade, herregud alltså!

Sanna Banänä &..

.. Hännä Montäna

Hanna, vad hände här?

Danstime!

Kärlek

Det finns några godbitar kvar - det lovar jag! Men dom får ni se en annan gång..
Sleep tight!

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh! massa kärlek!



Bästa sanna <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback