1:års kalas

Igår fyllde min lilla prinsessa hela ett år. Vart fort tiden går... Minns det som igår när jag gissade mig till att min kusin Johanna var gravid. Och det känns som det var ganska nyligen hon föddes, men det är alltså hela ett år sedan. Och guuud så söt hon är just nu! Presenter i mängder fick hon, men som vanligt när det gäller småbarn så var det papprena och snörena som var roligast. Och så tårtan förstås...
   Men snart får den lilla solstrålen konkurrans, i december kommer nämligen ytterligare ett kusinbarn. Det ska bli så spännande, undra vad det blir...


Världens sötaste Minoo, som lärt sig att gå :)

Tänk om man kunde fylla ett år igen?!


Nu ska jag åka iväg och vara barnvakt åt två andra sötnosar: Theo & Malte. Sen ska Hanna och jag ut och promenera. Känns som det kan bli en mysig söndag.
   Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback