Tjejlyx!

Går kvällen blev helt underbart lyckad!!!
Vi hade det så trevligt med dricka & tilltugg, en fin vårkväll och EN MASSA LYX! Det var ansiktsmasker, hårslingning, klippningar, ögonbrynsplockning + färgning, toppkur, nagelfilning + målning, massage och gud vet allt.
  Mina toppar känns som silke efter den där toppkuren så bra!! Naglarna har blivit läckert målade och för första gången har jag fått mina ögonbryn färgade, vilket blev kalas! Varför har jag inte tänkt på det tidigare? Mina vader blev även masserade så nu är alla knutar borta, men FY FAN VAD ONT det gjorde.. Går inte att beskriva, vaderna är helt möra idag. Undra om jag behövde det ;P
  Men vilken lyx att vi har så många skickliga frisörer & manikyr människor i laget. (massören var naturligtvis inte en i laget). Det blev en så grymt trevlig kväll! Och det blir absolut flera sådana! Jag säger bara en sak: Vilka tjejer ;)


   
   

Kommentarer
Postat av: Moa

vacker bild på mig :D men bästa dackaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Spela ida :D!? jag ska inte :( fortför. sjuk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback