Semifinal.

TACK OCH LOV ATT SVERIGE ÄR VIDARE I EUROVISION!
Det är verkligen inte en av mina favoriter i år, men det hade ju varit en katastrof om hon inte gått vidare?! Fast jag är fortfarande chockad över att hon vann.. Tyckte det var rätt många bra bidrag i år och så går hon och vinner? Jag var mäkta förvånad! Fast å andra sidan, när man se vad de är för låtar i semifinalen då kan man ju börja undra? HALLÅ BULGARIEN, VAD ÄR FELET? Det är det sämsta jag nånsin hört tror jag? Man kan ju inte annat än att undra hur de andra bidragen var om den där låten vann? Och värdarna? Var dom fulla eller?
  Efter allt klagande (ber om ursäkt, men hallå?) så måste man ju lyfta fram island! Herregud vad fint hon sjöng! Klart den bästa låten hittills! Men, men.. Heja Malena!!

Nu sitter jag och ser nån gammal repris av Big brother som går på tv 400, i källaren. Tror faktiskt att det här är ett av de enstaka inlägg som jag skriver i källaren. Jag sitter alltid i mitt rum! Alltid! Nödvändigt att ha tre våningar när man bara utnyttjar ett enda rum :P

Naeni, nu ska jag leta Ford ka och sen sussa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback