I dont wanna win this game if i cant do it my way!

Tredje raka segern kom idag, så otroligt skönt! Vore kul om det kunde vara vårat år i år :)

Hanna chockad mig precis genom att säga grattis? Vad, tänkte jag? Då visa det sig att jag hade vunnit ett nagelack-kit på Beatas blogg. (
http://beatas.se) Herregud!! Jag som aldrig vunnit nåt i hela mitt liv.. Jag vinner knappt när det är vinst varje gång ju?! Jag brukar inte ens bry mig om att vara med i tävlingar för att jag aldrig vinner, men här skulle man bara skriva en liten komentar så var man med. Så jag tänkte, vad fasen jag är ju ändå inne här.. OCH SÅ VANN JAG :D Åhhh vad jag är glad!! Tusen tack!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hehe aa det är det verkligen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback