Bästa Frida!

HON ÄR FÖR ROLIG FRIDA! Eller så är det jag som är för rolig för att jag kommer på så bra lurisar.. Eller Frida som är så rolig för att hon går på dem ;)

Efter träningen går Frida en bit bakom mig, jag säger något som hon inte hör. VA? Jag säger samma sak igen, varpå Frida mumlar: alltså det är något fel på min hörsel ibland - den blir bara sämre & sämre.. IBLAND. Jag svarar helt lungt: Det kan bli så om man dricker för mycket redbull-vodka! VA skriker Frida. Ja, hörseln kan bli lite sämre om man dricker för mycket redbull-vodka svarar jag, fortfarande lungt (men inom mig bubblar skrattet opp, ska hon gå på den liksom). Jag ser att paniken börjar komma i Fridas ansikte och säger för sig själv: Nae, nae, nae det kan inte vara sant, det får inte vara sant! Snälla, säg att du driver med mig?! Då kan jag inte hålla mig längre utan börjar gapskratta: DET ÄR KLART ATT JAG DRIVER MED DIG! Och jag kan lova att jag har nog aldrig sett en människa bli så lättat i hela mitt liv!

Hahaha BÄSTA Frida!

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hehe okej :) Ja den var också bra.

Postat av: Beauty By Beata

Kul att det kommit!

Kram kram

2009-05-19 @ 20:38:45
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback