1:a maj

STEEEEELFRUUUUSEN!!!!!!!!!!!!!

Varför måste valborg alltid vara så jäkla kall för? KÖLDSKADOR!
Klockan har hunnit bli 04.24 - valborgsmässoafton är över och nu helt plötsligt är jag pigg?
Hur kommer det sig? Runt 12-01 tiden var jag precis stendöd!

Klänningen fick inte vara på länge heller, som sagt iskallt, så den byttes snabbt ut mot trasiga jeans, svart stor tröja och skinnjacka. Hårbandet åkte av nånstans där med, sååå åhh vad fin och vårig man var *not*
MEN, dom hann ju se mig finklädd i någon timme :P Haha jag är för mycket pojkflicka :P

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka få upp temperaturen i kroppen!
Lite sömn ska jag försöka få med eftersom jag ska träffa Malin & Emelie (Magnus?) på en fika imorgon. Var längesen så det kan bli spännande :)

Förresten jag har värsta rock-rösten, igentäppt och hes. Det ni ;)
Sov så gott och ut och demostrera nu på 1 maj!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för idag gumman, hade jättetrevligt! :-)

Och jag är fortfarande i chocktillstånd....är du? Haha!



Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback