rallysanna.

idag började jag på mitt nya jobb. känns konstigt & annorlunda, väldigt annorlunda och jag längtar tillbaka till mitt gamla. men det blir nog bra det här med, det gäller bara att ge det en chans. men som tony erwing skulle sagt, just nu känns det tungt! det blir ju inte bättre av resvägen heller. idag slutade jag 16.00 och var inte hemma förrän 17.30 pågrund av bussbyten och resevägen. känns inte jättekul att ägna sin lilla fritid åt att åka buss. men (jag gillar tony idag) vi har gjort någonting åt det. idag när jag kom hem stod det nämligen en bil och väntade på att bli provkörd av mig. inte varje dag det händer va? efter mycket om och men har jag i allafall bestämt mig, så jag får den under veckan. det är absolut inte något märkvärdigt, en gammal "skruttbil" som är väldigt tillfixad och nylackad, så vips var den som vilken ny bil som helst! och den går så mycket snabbare framåt än 1 och 1 halv timme! så det så!
  DOCK vill jag fortfarande ha min clio, det är bara en tidsfråga om när. skam den som ger sig!


Kommentarer
Postat av: Becca

mm fick jag med idag, :) superkul ju!! mm verkligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback