Sommarnatt..



Denna film har jag varit på bio och sett idag. Har ni inte sett den? SE DEN! Väldigt rolig så den kan jag varmt rekomendera :)
  Jag är så sjukt sugen på att gå en promenad. Jag vet inte riktigt varför, har ju varit ute hela dagen på jobbet.. Men det liksom rycker i benen. Kanske är det för att mina vader är cp just nu & behöver röra på sig för att komma igång till matchen imorrn?! Vet inte hur jag ska lyckas med att få igång dom bara.. :/ Och sen är det ju så träligt att gå själv såhär på kvällskvisten. Någon som är sugen? Eller vill ni bara ligga och lata er en kväll som denna? ;)

Förresten jag älskar mina nya byxor (ifall ni undrade). Trots att dom är supertajta (får inte över dem över foten om man inte drar upp dragkedjan) så är dom supersköna. Och så mitt vita älsklingslinne till - sommarfräscht! Stora tröjor/linnen kan vara det bästa som finns?!



Sommarnatt, när jag svävar genom mörkret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback