Sommaren är kort

det mesta regnar bort. Men nu är den här, så ta för dig solen skiner idag!
Lillsjön med jobbet idag, riktigt härligt att man kan gå iväg sådär med jobbet. Bada och ha det skönt. Sen var det bara att ta bilen till Coop för att köpa jordgubbar och sedan fortsätta till Hanna. Solade&badade lite där med (imorgon slutar jag tidigt, så då hinner jag få ut mer av soltimmarna där) och sedan åkte vi in till stan en sväng. Inhandlade en kjol - äntligen & två bikinis (jag som inte har några). Nu kommer jag få beslutångest vilken jag ska använda när jag ska bada :P Grillning hos familjen Nilsson Lange blev det sen och nu sitter jag här.. Ska göra med redo för sängen, för snart ska vi ju på´t igen - solningen&badningen alltså! Bästa att passa på när sommaren är här :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback