Sommar, shopping & jordgubbar

Sitter här och äter jordgubbar. Mmm, finns det något godare? Men 40 spänn? Ohh my.. Men idag - på min lediga dag var jag värd det :) Ser ni förresten vilken oerhört snygg, ny design jag har på min blogg?! Haha herregud, jag är verkligen SÄMST på det här med bloggdesign! Hjälp någon?

Dagen har spenderats med Hanna & Sofie (en stund) på stan. Egentligen skulle vi legat och glassat vid hennes pool men den utlovade solen dök aldrig upp :S (typiskt att det ska bli fint väder när jag jobbar) Så vi fick helt enkelt köra på plan B. Inte så bra egentligen eftersom det gjordes av med pengar.. igen.. Nu får jag verkligen lugna mig ett tag! I allafall till lönen kommer ;P Inhandlats har i allafall:

♥ T-shirt med tryck
♥ Stor härlig hålstickad kofta
♥ Två stora linnen
♥ Två nagellack + underlack & manikyrmallar
♥ Armband
♥ Cyckelbyxor

Nu ska jag och Hanna bestämma oss för vad vi ska slänga ihop för mumsig middag. Blir väl en repris från igår. Myskväll på hennes altan med te och massa struntprat. Det är så man spenderar sina lediga dagar som bäst - ihop med goda vänner! Trevlig kväll pussungar!

Kommentarer
Postat av: Mauritz

Är fortförande i choktillstånd över att listan inte innehåller minst ett par skor :S

2009-06-15 @ 23:56:12
Postat av: Sanna

Haha vad knäpp du är :P

2009-06-16 @ 17:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback