Im back!

Måndag. Midsommarhelgen är över. Tiden går så fort, så nu är det väl snart julafton ;)
Midsommarafton innehöll väl allt den skulle innehålla. (och lite därtill tyvärr) sill-lunch, bad i havet, U21 match, obligatorisk grillning på kvällen, kubbspel. Tyvärr försvann hälften av gänget hastigt & lustigt. Jag har aldrig sett så många människor gråta under samma kväll. Usch att VI SKA BEHÖVA GÅ IGENOM DET HÄR! Jag har aldrig sett en människa sådär lite, så hjälplös, någon som mår sådär dåligt. För första gången fick vi alla se hur sjuk du egentligen är och vilken otrolig människa du är! Vilken kämpe! Du borde hyllas överallt! Det finns inte ord att beskriva det.. ♥

Midsommardagen åkte vi vidare. Vi stannade till hos morbror i söderköping och fortsatte där vi slutade i princip - med att grilla ännu mera och bada lite till. Solen kom fram och vi hade kanonväder på kvällen, underbart att sitta ute och äta grillat. Det är verkligen sommar. Det var skönt att få kunna skratta lite med. Min morbror skulle kunna vara världens idol :P Sov som en prinsessa i min lilla gullunge (som bor i england men snart kommer och hälsar på) otroligt stora säng. Åt frukost i solen med massa exotiska frukter (paradise) och sola&bada. TACK att sommarvädret äntligen verkar vara här!

  
  

♥ Fick ett glädjebesked idag. Att du gått upp i vitk & att du varit uppe och promenerat. Herregud, vad stark du är! Det tackar jag gudarna för, moster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback