Glad midsommar!

 

Det trodde ni inte om mig va? Att jag kunde göra en sån där fin midsommarstång alldeles själv! Jag är förvånad själv faktiskt. Men har man 14 ungar som står brevid och kräver att det ska bli bra - så vad gör man inte?
  Som sagt, midsommarfest på jobbet. Dagen började bra, med sol faktiskt. Vi hann (jag) klä midsommarstången och dansa kring den SEN KOM REGNET! Lika bra att barnen lär sig va?! Det är ju ändå alltid dåligt väder på midsommar. Vi som skulle grilla grillspett & allt, men Helena gjorde det! Ute i regnet haha vilken syn :P Medan jag fick komma på andra lösningar och duka långbord inne istället. Fixade & trixade och satte upp gula&blå ballonger överallt i taket och ojojoj så nöjda de små liven var :) Dagens goda gärning!

Nu ska jag snart krypa ner och hoppas på kanonväder imorgon, även om det ser mörkt ut.. Vid elva-snåret åker vi ut till st:annas skärgård för att fira midsommar. Åhh vad jag önskar att det kunde bli lite sol! Aja, några midsommar-dopp brukar det bli i allafall och vi ska väl inte vara sämre i år?! Njaae, det är alltid spännande att se vad just midsommar har att komma med :) Glad midsommar på er!



"Så går vi runt kring vår midsommarstång, midsommarstång, midsommarstång.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback