Fy fan vad ni är bra!

Sjung om studentens lyckliga dar..

Jaani, en sista kväll/natt har ni kvar, sen är eran tid i rampljuset över ;) Sedan börjar tomhet, veckan man har längtat efter i TRE år är över på ett litet kick! Men just idag (och inatt) den 11/6-09 då är det eran dag! Då alla tittar på ER och LER mot & med er och eran glädje. Den dagen NI står i centrum för allas uppmärksamhet! Den dagen, alla andra önskar att dom vore i just ERA kläder! Den dagen ni äntligen får vråla: vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra! Grattis på er alla lyckliga studenter, hoppas ni har en massa fina minnen från eran dag, för tyvärr så kommer ni aldrig vara här igen.. Men idag bockar & bugar jag för er! Och minnena bara flödar från när jag tog studenten..

Har firat kusinen nu med blommor, presenter, sång, nallar, champange - ja, allt som hör där till! Hoppas du är nöjd med dagen och får en KANON-kväll! Vädret sprack ju upp och blev det bästa, tänkbara på denna vecka. Och jag hann faktiskt med att hänga saker runt halsen på alla tre studenterna, fast det var på samma skola och dom inte stod i närheten av varandra. Cred till mig för det va?! Tyvärr hann jag inte prata med alla av dem speciellt mycket, men jag sa grattis! Den ena glömde jag till och med bort att fota, ILLA!
  Men, men nu är den kvällen över.. Hoppas alla får en kanonrolig kväll ute, själv ska man sova eftersom man börjar jobba sju imorrnbitti, JIPPIE! Sup&svälj - trevlig ...

  
  

Nu är det lagfest & dop som är kvar av denna vecka.
Puss&godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback