Uppe tidigt

Fast jag har semester, men man måste ta vara på soltimmarna ;) (eller så är det för att det blir glödhett i mitt rum som man vaknar) Helena ville se bilder från trädgårn i tisdags, så tänkte att jag slänger upp dom nu. Vi hade en underbart trevlig kväll ♥

 
Nyinköpt klänning kvällen till ära ;)

  
  


Kom på att jag blev ju utmanad av Emelie att skriva 5 saker jag är beroende av, så nu utmanar jag alla som läser min blogg att göra likadant.

♥ Min familj/släkt
♥ Vänner
♥ Min mobil (illa egentligen)
♥ Musik
♥ Att ha naglarna målade

Se så mycket man hinner med såhär på morgonkvisten. Nu ska jag göra i ordning mig för att åka och bada med Nattis. Ikväll blir det att äta mat med jobbet hos faster. Ha en bra dag, babes!
(& tack för så många besökare igår) :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka fina foton du tog :) det där ska vi göra om snart!! Kram på dig Kent-kompisen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback