Skratt&Tårar

ÅHHH VARFÖR GÅR DET INTE ATT BYTA PROFILBILD HÄR PÅ BLOGGEN FÖR?
JAG BLIR GALEN!

Det hände en ganska rolig sak idag när jag stod i mac-driven på Mc Donalds. Ni vet i Vi hade i allafall tur med vädret igen så ska ju Gösta backa tillbaka för att han glömde beställa kaffe. Det var i princip vad som hände mig. När jag var framme vid luckan för att få min mat öppnas bildörren på bilen som varit framför mig och en kille springer ut. Ursäkta säger han till mig, men glömde säga en sak och så tränger han in sig mellan min bil och luckan. Hur han egentligen lyckades med det är för mig ett mysterium för det fanns liksom inget utrymme. Hans ända var i princip inne i min bil, eftersom fönstret var nedvevat & hela tiden ber han mig om ursäkt. Herregud, jag visste inte vart jag skulle ta vägen.. Hade det varit någon mer i min bil hade vi brutit ihop men nu var jag duktig och lyckades hålla mig. Innan han springer iväg klappar han min bil och säger tack så mycket!

Hahaha lite cred ska han ändå ha, grabben. Han sprang ju trots allt tillbaka på en mac-drive ;P


Kommentarer
Postat av: ida UNG MAMMA

TACK SÅ MYCKET!

Postat av: ida UNG MAMMA

SV; HAN ÄR 10 MÅNADER!

2009-07-24 @ 11:01:23
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback