detfinnsingenrubrikförsådant!

idag är det jobbig.
varje dag är en ständig kamp.
att hålla fokus, att vara positiv.

ingen får se det, hur jobbigt det är!
jag är för stark. eller för svag - jag kan inte låta någon se.
jag vill skrika, jag vill visa hur ont det gör!

jag orkar inte. jag klarar det inte. jag kan inte!
7 år!
jag är för dålig. jag är inget bra stöd.
jag vet inte vad jag ska säga..
hur ska man kunna trösta någon annan för nåt man själv mår dåligt över?
det är för nära. hon är för nära.
jag vill ha någon som kan va till hjälp för dig!
det är ett för stor lass.
jag kan inte, jag är för dålig, jag är inte tillräcklig.
åhh som jag älskar dig! varför kan jag inte hjälpa dig?
dåligt, dåligt, dåligt, dåligt

det går inte att förstå.
det är så många tankar & känslor.
men dom kommer aldrig fram som ord..
jag kan inte bryta ihop. jag får inte!

Kommentarer
Postat av: cilladobak

haha japp jag var ju dum nog att flytta tillbaka till Skåneland igen, men jag saknar Norrpan och allt folk som bara den.. suck.. =)



men guuud så skönt, vilken lättnad att höra det nu. =) göttans.. =)



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback