Uppe med tuppen

07.15 ringde klockan idag. Åhh så skönt en lördagmorgon.
08.15 skulle jag vara på jönsberska för att ha träning två timmar.
Cred ska vi ha, för all löpning under den tidiga morgontimman. :P
Fast det gick rätt bra idag, spelet flöt på i båda lagen och det såg riktigt bra ut :)
Nu gäller det att inte sega till resten av dagen bara.. Moberg & Arkler är påväg hit och då ska vi spela wii. Haha krossa, krossa, krossa! Sen har jag lovat far min att jag ska handla mc donaldsmat till la famillia. Mamma är på spa, den lyllosen så då blir det som det blir med mat haha :P Men det är ju i allafall lördag.

Såg ni lets dance igår förresten? Inte så jätte roliga deltagare va?!
Laila Bagge vad duktig dock. Himla härligt, häftig klänning hon hade. Den passa henne jätte bra tycker jag. Läckert med rött! Plus till henne, cha cha handlar faktiskt lite om kläder också.
  Sen var jag imponerad av Morgan, trodde inte alls han skulle va sådär bra! & han är väl för härlig, förresten! Det blir spännande att se hur duktiga dom lyckas bli.

Förresten, på tal om inget alls.
Jag är faktiskt lite småkär i Markus Fagervall - If you dont mean it.
Hur underbar röst har människan egentligen? Snacka om pojken med guldbyxorna. Först idol och sen Stjärnor på is.
Lyssna & njut ;)

Laaaaaaater ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har alltid haft ngn smygkärlek till Markus Fagervall. Sjukt underbar röst och sen är han ju så himla snygg. Elin är en lyckligt lottad tjej som har Markus vid sin sida.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback