Som jag bloggar

Hinner ni med?
Nu har jag i allfall läst ur den sista Gossip girl boken. Ni vet, den där serien som gick på femman i höstas? Säsong två borde väl börja snart? Jag har faktiskt inte följt den alls, för att jag inte gillade de avsnitt jag såg. Dom hade ändrat för mycket & det stämde inte med böckerna. Kort och gott - jag blev besviken!
  Men nu funderar jag faktiskt på att klicka hem den där första säsongen från ginza i allafall. Man kanske ska ge det en chans? Eftersom de ändrat på så mycket annat kanske det inte tar med böckernas otroligt dåliga slut? Helt ärligt, när inte ens kärleken får sitt sagoslut i böckerna, hur ska det då gå i verkligheten? Nae nu byts det ut mot att pojkvännen ligger med bästa kompisen. (sorry för avslöjandet), men har vi inte sett det redan? Jo, i one tree hill!
  Jag vill ha bra slut, där alla lever lyckliga i sina dagar! I allafall i dessa kategorier! Om man skulle ta och bli författare? ;P

Sen ska jag passa på att GRATULERA min bror som fyller myndig idag. Hurra hurra hurra för dig!
Hmm hur gammal är man egentligen själv och ens lilla bror fyller 18? Aj!



"Ni vet att ni älskar mig"

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja de där bröderna blir ju bara äldre o äldre. Men vi är väll fortfarande bara 20, och kommer alltid förbli det hoppas jag. Hela livet framför oss! Nu köööööör vi :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback