Nu börjas det igen

Hårdträningen.
Jag & Frida ohh wisst är på G, faktum är att det ser riktigt jäkla bra ut!
Och det vi inte kan, hittar vi på egna regler för.
I dont wanna win this game if i cant play it my way! Liksom..

Men hur mysigt var det inte att åka runt där på grillorna, lira lite hockey och sen sitta och mysa i solen med lite kaffe och trevligt sällskap? I love it, LOVE it! Naeni, vem vill ha sommar nu? :P Jag vill ha mer snö och minusgrader, så jag hoppas för all del att väderprognosen i tidningen har fel!
  Glädjen förstördes lite sen på kvällen när man var tvungen att jobba mellan 18.00-24.00. Inventering på New Yorker, hur kul är det liksom? Finns ju hur mycket grejer som helst! Men det var kul att lite lagkamrater runt omkring sig :) Nu är det bara att ladda batterierna inför nästa träning. Spinning-aerobic. Grabbarna hade klarat 20 min, ska man bli nervös nu lr?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Äh tuffing du är ju i toppform, så du har väll inget att vara nervös för ;)

Lycka till darling :)

Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback