Jag ÄR dålig förlorare!

Man får vara dålig förlorare när något är orättvist. Vinn schysst så rör jag inte en min!
Nu SKA man vara dålig förlorare!

Satt uppe till halv två inatt (inte för att det var så svårt med tanke på att jag var på avskedskalas igår) för att se junior VM i ishockey. Kanada-Sverige i finalen, i år igen. & i år igen fick Sverige stryk. Det är pinsamt att kalla sig domare om man inte kan stå emot trycket från en läktare! Då kanske man ska ta och se sig om efter något annat att göra. Jag är så trött på att Kanada ska få göra precis som dom vill bara för att det spelas i deras hemland.
  Och hur kan man säga iför en turnering att så fort man rör målvakten åker man ut två minuter? När det sedan inte händer ett skit när Kanadickerna åker på Sveriges målvakt FYRA gånger? Vad har man missat liksom? Dom hade ju inte ens gjort 2-0 målet om domarna hade vågat stå emot läktare och uppföra sig som dom ska! Det hade kanske varit en hel annan match då?

Nae fy skäms på er rent ut sagt, både domare och kanadicker!
Idag FÅR man vara dålig förlorare!
Så det så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback