Hej, här kommer segertåget.

Helloing.
Än så länge har jag ingen träningsvärk sen spinningen igår, niiiiice :)
Dock tror jag det var bland det värsta jag gjort under mina 14 år som idrottskvinna.
Positivt ändå, att han tyckte vi var vältränade ;)
06.00 går bussen mot nyköping imorgon, JIPPIE!
Är det någon som vill följa med och titta? Hahaha ..
Ska bli spännande, inte allt för ofta man spelar fotbollscup på hockeyrink. Vi är dock mycket modigare än hockeyspelarna eftersom vi skippar skydden och har trippelt (?) så stora mål!
Faaaasen så kul det ska bli!
Heja på oss nu!



Och Lisa, jag hejar och håller tummarna för er idag.
Banka skiten ur alla dom andra! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

SANNA SVENSSON SCHLALALA SANNA SVENSSON SCHALALALAAA!

Postat av: tessan

här länkade jag in från lisa sida, kul att kolla runt lite bland bloggarna. Jag undrar bar hur det ser ut när motståndarlagen springer runt med skit på sig, för visst måste dom ha det på sig för att man ska kunna banka av det!!! Hihi, heja lisas lag!

2009-01-30 @ 17:24:29
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback