Sleeeten

Är sjukt sliten just nu! Spelat med förkylning & halvskadad fot, och nu såhär på kvällskvisten när man stelnat till känns det i kroppen. Men den är ju lungt, vi är faktiskt lite träningslediga nu! I allafall i några dagar. Det värsta är att det inte känns som det varit helg ens.. Har bara varit fotboll, fotboll & så lite mera fotboll. Inget sova ut & vila på helgerna, inte. Imorgon är det ny vecka så då är det ju bara att ställa klockan och så upp och jobba imorgon igen.

Förresten nu har jag äntligen ny mobil :D Det tog sin lilla tid & blev inte alls som det skulle, men nu är jag jätteglad! Hoppas bara på att denna håller lite bättre. Min tur har väl inte riktigt legat i det där med moboltelefoner.
Här är i allafall min nya skönhet!



Någon som har den?

Kommentarer
Postat av: kylan

var det lila lyrar?

2009-02-09 @ 07:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback