Men herregud?

När vi var på vita hästen idag satt det faktiskt en riktig idiot bakom oss! Man ska egentligen inte säga det om folk man inte känner, men han visade inte upp sig från sin bästa sida. För det första så klaga han på precis allt. En del spelare hade inget att göra på isen & i nästa sekund var dom bäst. Dom kunde inte göra mål, dom kunde inte försvara, dom kunde inte tackla, dom var värdelösa. Varför betalar man pengar för att gå och se det då?
  Men det värsta var ändå att han hade sina två barn med sig och satt och skrek ord som: grisknullare, jävla pulla & jävla slynor. För det första sitter man inte och skriker sådana saker bland massa folk, MEN HUR KAN MAN GÖRA DET NÄR ENS SMÅ BARN SITTER BREVID? Det är förskräckligt! Usch för sådana människor, snacka om förebilder..

Hann och se lite av landskampen med när jag kom. (hade missat att den var, hur kunde jag göra det?) Och jäklar vilka mål Sverige gjorde! Det här är fotboll när den är som bäst! :D

Köpte en sån söt tröja på Monki idag. Det måste väl ändå vara Norrköpings bästa affär?! Den är vit tunnstickad & stor med upprullade armar. Den kommer vara perfekt i sommar med slitna jeansshorts & gladiatorsandaler. Den kommer i för sig bli perfekt nu med :P Men nu längtar jag till varmare, ljusare tider och vårgarderoben :)
  Nu ska jag hoppa i säng så jag är pigg på jobbet och när jag ska träffa Ewe :) Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: A

Vilka mål? Du menar vilket ;D Ett var väl snyggt men det andra var ju från straffpunkten och det är typ piece of cake ;)

2009-02-15 @ 03:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback