80-talet, vart tog du vägen?

På lördag ska jag på 80-tals fest så igår gick mamma & jag igenom garderober och så vinden. Det tog sin lilla tid kan jag lova, var mycket skit att gå igenom ;P Men som vi skrattade! Lisa, varför valde du 80-talet egentligen? Det måste vara det gräsligaste modet någonsin! Det var inte alls som jag trodde att det skulle vara! Knappt i närheten ens faktiskt! Men jag har i allafall två outfiter som jag väljer mellan. Vilken det blir får vi se, får väl försöka lägga in nån bild på det här sen. Säger bara en sak: HUR SNYGGT ÄR DET MED AXELVADDAR EGENTLIGEN? Som var det absolut största under 80-talet.. Aja jag kommer ju se stor och stark ut i allafall ;)

  

Eller vad sägs om den här snygga klänningen? :P

 
Riktigt läcker va? Speciellt längden! Ser ut som ett nattlinne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback