Rastlös.

Sitter här en lördagkväll/natt och är väldigt rastlös. För två timmar sedan var jag helt förstörd och fick kämpa med att hålla upp ögonen framför filmen. Det är konstigt hur det kan vända sådär... Jag borde faktiskt sova, det sägs ju att sömn är den bästa medicinen & frisk vill jag mer än gärna bli!

Har fått komentarer över att jag jämt blir så bra på kort! Det är väl himla snällt och kul att få komplimanger - men samtidigt: är detta ett skämt? Här kommer beviset på att jag INTE blir bra på kort, eller framför allt att jag inte kan vara seriös när en kamera kommer fram ;)

   
    
  

Att bjuda på sig själv,
eller att skämma ut sig - det är frågan!
Förhoppningsvis fick ni er ett gott skratt i allafall ;)
Natti, natti!

 


Kommentarer
Postat av: ??? :)

Dig o en bra fotbollsmatch o lite tända ljus så är söndagen räddad!! :)

2009-12-06 @ 15:12:18
Postat av: Anonym

Hahaha svårt att se fotboll men någon man inte vet vem det är!

2009-12-06 @ 15:32:21
Postat av: ??? :)

hehe nyfiken? :)

2009-12-06 @ 15:53:45
Postat av: Anonym

synd att du har pojkvän :(

2009-12-06 @ 17:41:03
Postat av: Anonym

jag är alltid nyfiken

2009-12-06 @ 23:20:08
Postat av: Helena

sanna, du blir alltid bra :) söt där också! kram på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback