Nu är det dags för fredagsmyyyyyys

Jobbat idag mellan 07.00-13.00 (i svärtinge så var uppe med tuppen) och sen åkte jag direkt och var barnvakt åt mina små änglar, Theo & Malte. Kom väl därifrån vid 17 snåret, så det blev en lång dag. Framför allt när man inte är kry... Jag mådde så dåligt i morse, var länge sen sist. Men så framåt dan kommer man igång mer och mer, och så finns ju alltid alvedon & nässpray ;) Dock vet jag inte vad det varit med min näsa idag för jag har fått snyta mig var 5 minut - och då överdriver jag inte! Att en näsa kan producera så mycket snor?!
  I allafall, det var grymt skönt när man kom hem och kunde sätta på sig myskläderna och det var dags för just det: FREDAGSMYS!

Och min favoriter i idol gick vidare, jippie :D
Det måste vara första gången det händer?! Jag har faktiskt hejjat på just Calle och Erik sen det drog igång i våras. Finalens startfält kunde inte ha blivit bättre! Dom är sååå härliga!



Mysoutfiten - collagetröja och gosiga over-knee strumpor.
Jag undrar va d som hände med mina ben under denna bild, för dom ser otroligt läskigt långa ut!


Testet igår gick väl sådär... Var roligt att rätt många komenterade, fast jag inte har en aning om vilka ni är. Ge mig en ledtråd kanske? Men jämför man med statistiken så var ju inte antalet komentarer i närheten :P Bättre lycka nästa gång? ;P

 


Kommentarer
Postat av: J

Du är söt! :)

2009-12-04 @ 23:50:43
Postat av: ??? :)

Lite roligare om du inte vet vem det är :) vi har träffats iallafall :)

2009-12-05 @ 00:51:42
Postat av: Sanna

jasså där ser man?!

2009-12-05 @ 03:21:10
Postat av: J

Ja, så är det.:) du är väldigt söt!

2009-12-05 @ 04:02:43
Postat av: Sanna

Tack som mycket J

2009-12-05 @ 10:47:00
Postat av: J

Varsågod! Snygga bilder du lagt upp nu;)

2009-12-06 @ 01:25:37
Postat av: Sanna

Hahaha eller hur, från min bästa sida :P

2009-12-06 @ 11:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback