MAMMA MIA!

Sitter och lyssnar på Mamma mia på spotify - den svenska uppsättningen alltså. Och jag måste säga att låtarna är precis lika bra på svenska, hur ofta händer det? Men när det är Björn & Benny ska man väl inte bli förvånad?! Vilka genier! Och jag sitter här och ÅNGRAR IHJÄL MIG för att jag inte var och såg Mamma mia i Stockholm 2005. Hur kunde jag missa det????????
  Jag får väl trösta mig med filmen.. Och det är inte fy skam det heller. Skulle bara vilja hoppa in i den, vilken miljö! Dom måste haft rena, rama paradiset när dom spelade in den. Nae ni, när jag blir stor ska jag bli duktig på att sjunga & dansa så att jag kan få vara med i Mamma mia ;)



För MAMMA MIA SÅ BRA det är! ;)

Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Hej gumman! Det är sådär med fingret, gör lite ont i mellanåt bara.. Tack så jättemycket för att du skjutsade mig, var guld värt :-) Hur är det med dig?



Puss & Kram

Postat av: Helena

Ja, Mamma mia är verkligen heeeelt lovely! :) Vilken fin blogg du har Sanna, jättefina färger! :) Kramar

2009-08-11 @ 19:58:29
URL: http://barahelena.blogspot.com
Postat av: EmelieCatrine

Jodå, gick väl rätt bra där. Förutom den eviga väntan och allt dom gjorde. Dom var ju tvungna att dra tillbaka fingret till rätta (!) Så fick 2 sprutor och allt, usch. Men nu känns de rätt okej, gör ju lite ont i mellanåt, men..

Ska tillbaka på måndag för att se så det läker rätt i gipset..



Jaha, vad skönt att vara ledig! Vad ska du hitta på dådå? :-)



Puss

2009-08-11 @ 20:22:27
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: Helena

Mmm, Sanna.. vad kul det hade varit med en till utgång :) det var så hiiimla kul sist! Hihi! Håller med, Mamma mia är verkligen superkalsdunderfint bra :D ha en jättebra dag! Kram

2009-08-12 @ 11:55:01
URL: http://barahelena.blogspot.com
Postat av: EmelieCatrine

Igår? Vad menar du.. Alltså, det låg rätt i gipset och sådär i söndags. Men jag ska ju tillbaka på måndag och se så inte fingret har flyttat sig i gipset!



Åh,den gosiga valpen. Den förstår jag att du vill gosa med. Ska du jobba mycket på New Yorker nu?

Vet inte riktigt vad jag ska göra, träffa Ida K en sväng och sen blir det middag hos bror och svägerska ikväll! :-)



Puss

2009-08-12 @ 12:44:18
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback