Jag tror, jag tror på sommaren..

.. jag tror, jag tror på sol igen :)
ÄNTLIGEN är det sommarväder igen :) Och det är väl givet att man ska sola & bada då! Så Hanna & jag har legat och myst vid hennes pool, dåsat lite sådär och så badat massor förstås! Ätit en god sallad och massa jordgubbar - en äkta sommardag helt enkelt :)
  Och så har jag tvättat bilen, så nu glänser den igen både invändigt och utvändigt.

Lägger in lite bilder sen Hanna & jag var på smultronstället i måndags. Min glass var ju tyvärr inget att hurra för, men men.. Hanna var nöjd i allafall :P Var inne på glitters outlet med, har ni inte varit där så åk dit! Den var super! Handlade fyra par örhängen, en ring och ett armband för 100 kr. Mer sådant tack ;)


Hannas glass.


Min glass, som jag INTE rekomenderar :p


Och en outfit.
♥ Tunika från Lindex
♥ Jeansjacka från Gina tricot (i Borås)
♥ Skor & väska converse

Nu ska jag åka och träna, see you later aligater ;)

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

mmm ser smarrigt ut åtminstone hihi =)



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback