Here we go again

Just hemkommen från powerwalken. JAG ÄLSKAR ATT GÅ! Det är så skönt och framför allt så ger det resultat. Är det någon som vill hänka på någon gång, är det bara att hojta till ;)

Har fart och flängt över hela staden nu tror. Stan, maxi, ingelstaområdet, hageby centrum.. Farmor var tyvärr inte hemma, så blev inget med att träffa Elsa :( Får se om det blir imorgon istället. Har småhandlat lite nödvändigheter :P (om det nu finns sådana?) Två oversize koftor från Gina - det behövde jag faktiskt, lovar, har typ inga koftor! Lite hårspray och presenter är också inhandlat. Skönt att det är klart!

Nu ska jag måla mina naglar med mitt nya nagellack från H&M, som heter Sophisticated Susanna. Passande va?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback