DET du inte vet

Blev ju så omtyckt sist, så vi kör igen.
Här kommer fem saker som du inte vet om mig.

Jag är väldigt mörkrädd. Skulle aldrig gå nånstans själv när det är mörkt. Springer typ de 20 meter det är från parkeringen till våran dörr.

• Jag har haft en virknål rätt igenom låret. (Ingen vacker syn!)

• Jag sjöng i kyrkan på min komfirmation - För kärlekens skull med Ted Gärdestad. Det var inte många ögon torra! *stolt* :P (eller så var det stämningen i kyrkan?)

• Jag tycker att Chase Crawford kan vara den snyggaste människa som finns?!

• Jag har befunnit mig i samma rum när en av mina bästa vänners bror haft sex. Helt seriöst vågade jag inte titta, stirrade i taket och tyckte nog det var mer pinsamt än han - men "ljuden" talade sitt tydliga språk ;P




Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

jaa, jag saknar oxå dig och ditt skratt !

det kan rädda en hel dag :)´



vi måste ses snart <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback