Confession

Sitter med hörlurar på och tittar på en gammal repris av Big brother. Lite småkul faktiskt - fast samtidigt rätt pinsamt!

Min ballongmage är tillbaka, usch det är asjobbigt. Den sväller, blir stor som en ballong och stenhård. Ingen trevlig upplevelse alls. Får kanske börja med medicinen igen om det inte går över..

Det värsta är att hela självförtroendet åker ner i botten när magen blir såhär. Känner mig ful, tjock och äcklig - som om jag inte duger. Det är inte många som skulle gissa att jag har pissdåligt självförtroende, men då chockade jag ju några i allafall, för så är fallet.. Och vet ni, just då när man är nere i "träsket" spelar det ingen roll vad folk runt omkring en säger för man tar det inte till sig. Är det någon som jag lärt mig så är det att man måste trivas med sig själv! Det är då man mår som bäst och det är då man får den där utstrålningen som attrahera andra. För utstrålningen är allt! Man kan vara världens snyggaste människa, men har man inte "it" så lägger man inte märke till det.

Jag måste jobba på min självkänsla - det borde alla människor göra!
Alla är speciella - alla är unika!
Ju förr vi accepterar det, desto bättre kommer vi må..

Jag måste också lära mig detta!
Hjälp?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja dte ska bli jätte mysigt även fast det nog är lite jobbigt att "börja om". Ja idag är det 8 dagar över tiden, som om vi inte väntat nog! Tack!

Vart jobbar du?

Kram

Postat av: Hanna

För mig är du iallafall världens bästa Sanna <3!

Puss

2009-08-19 @ 12:44:15
URL: http://hannanlange.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstår precis hur du känner... håller med! det spelar ingen roll vad människor säger om man redan tänker alla dåliga tankar om sig själv.

En ständig kamp med sig själv på något sätt.

2009-08-20 @ 21:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback