Augusti

Lite dålig uppdatering här.

I lördags var jag och firade Hanna, med kräftskiva. Jag älskar kräftskivor - så roligt och framför allt så gott! Hoppas att jag hinner med någon mer innan vi ska till Turkiet :)
Kvällen avslutades på Palace. Och vi dansade verkligen loss, tror vi stod på dansgolvet en och en halv timme direkt när vi kom utan att lämna det. Så helt plötsligt när vi gick upp en trappa var det fullt med folk. Konstigt dock att det kan finnas så mycket människor i Norrköping som man aldrig har sett?! Men det är väl roligt det med, även om vi gärna stött på lite mer kändisar ;P

Kanonkväll i allafall!




Nu ska jag snart träffa Nattis :)
Ha en trevlig dag i solen alla! /S

Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Jättefint diadem, vart har du köpt det gumman? Letar efter ett sånt :-) Och Hanna var jättefin i håret där. Hon passar sjukt bra i uppsatt lugg och plattat hår!



Puss och kram

Postat av: Moa

Hehe, ska aka hem nu idag. kanns as trist vill stanna har, mar as daligt over att aka hem. urs!! men flagar hela brostet, ancken och ryggen. HAHA men men... du kmr nog vara neger iaf. Ses pa onsdag da snygging!!!

2009-08-24 @ 14:22:10
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/
Postat av: Moa

Hehe, ska aka hem nu idag. kanns as trist vill stanna har, mar as daligt over att aka hem. urs!! men flagar hela brostet, ancken och ryggen. HAHA men men... du kmr nog vara neger iaf. Ses pa onsdag da snygging!!!

2009-08-24 @ 14:23:02
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback