Aj!

Mina fötter värker..
Det spelar faktiskt ingen roll vad man har för skor.
Står man upp en hel dag (9,5 timmar) får man ont i fötterna!

Va uppe på herravdelningen på jobbet idag. Det är faktiskt rena paradiset om man jämför med undervåningen. Jag lovar, ni skulle få en chock om ni såg vad jag har sett nu flera dagar i rad. Fick tyvärr avsluta min dag på rean.. Där jobbar man & sliter som jag vet inte vad och ändå märks det inte? Snacka om otacksamt!

När jag var på herravdelningen och hängde ut nya t-shirtar precis vid ingången kom det in två män/killar, som fråga om jag jobba där. Jajamensan svara jag, varpå den ena säger: Jag skulle vilja ha en sån här.. hm en.. jadu.. BLONDIN svarar hans kompis då. Hahaha, då kunde inte jag hålla mig så vi stod där och skrattade ihop ett tag. Nog för att vi har några blondiner på New Yorker - men till salu är dom inte!

Imorgon ska jag jobba igen, sedan bär det av ut till svärtinge för att fira kusinen & har kräftskiva. SOM JAG LÄNGTAR! Kräftskiva med min släkt kan va bland det roligaste som finns :)



Ha en trevlig fredagskväll ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas du står ut på jobbet imorron med!

Du får ju trots allt en rolig kväll!



Verkligen smickrande bild du hitta!

Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback