Orättvist!

Jag tror ingen förstår hur det är att ständigt vara rädd, att ständigt behöva oroa sig för något. Jag tror ingen förstår hur det är att vara du och det du går igenom. Eller hur det är att se sin bästa vän må så dåligt. Att bli arg över att folk visar så lite sympati och respekt! Det gör så ont i mig, ibland känns det som om jag skulle gå sönder.. Jag kan inte ens prata om det för att det bildas en klump i halsen och inga ord kommer ut. MEN jag är så himla stolt över dig, hur bra du tar det, mycket bättre än mig fast du har det tusen gånger värre!

Kan någon berätta för mig hur man gör när det handlar om ens moster och bästa kompis?

Det har pågått så länge nu.. första gången jag fick höra det tror jag att jag var 14 år. Jag förstod ingenting då, jag trodde att dom bara skulle ta bort det och sen skulle allt vara bra igen! Allt skulle vara som vanligt, precis som det var förr! Nu har det gått 7 år, 7 ÅR! Och fortfarande är du kvar i det. Jag trodde ingen människa kunde vara så stark!! Men MIN moster är det! Hon är starkare än vad Pippi Långstrump, Bamse & Magnus Samuelsson är tillsammans! Och jag kunde inte ha en bättre förebild!
  Och jag kunde inte vara mera hjälplös.. Jag vill inte se dig må dåligt längre, jag vill inte se min mamma ledsen, jag vill inte behöva oroa mig mer för dig & för henne. Jag vill sitta där ute på landet och se alla glada och att alla ska må bra. Jag vill att alla ska veta hur mycket jag älskar er & att jag skulle gå igenom eld för eran skull, jag skulle skrika ut det på stan för att alla skulle förstå hur stolt jag är över att känna er och att till och med få vara släkt med er! Ni är mitt allt!

Och Nathalie, jag önskar jag kunde rädda din värld!



Cause we´re belong together now,
forever united here somehow.
You got a piece of me,
and honestly
MY LIFE WOULD SUCK WITHOUT YOU! ♥

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

det är lagligt att vara söt, men det är olagligt att vara så farligt söt som du är !

:)

Postat av: Nattis

fin du e <3

2009-04-07 @ 22:46:58
URL: http://niwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback