Utgång med Tony & Erwing



nu är väntan över ;)
lisa & jag planerade en utgång i fredags . jossan hänkade på :) vi spenderade kvällen hemma hos lisa till idol med locktänger , smink , cider , glasögon & skönsång . och så såklart kameran !
  jag vet inte riktigt vad som hände sen ? men på något sätt blev jag tony och lisa erwing . jag tyckte att vi klarade den engelska brytningen utmärkt ! vi både skrattade mycket själva (& då menar jag asgarv) och fick andra att skratta . cred ! sen shakade vi loss ordentligt på otten , riktigt tog ut svängarna ! "raka armar , axelbrätt i knän & in med rumpa" som tony erwing sa . vi lyckades också stöta på trollkarlen johan . mäkta imponerande ! han trollade med bollar , kort , näsdukar & jag vet inte allt vad det var . och vi fattade INGENTING ! skicklighet mina vänner , skicklighet !
  nu får vi se när vi är på´t igen ?! magrutorna är på g i allafall ;)

over and out / tony & erwing

  

ser man verkligen ut som man gör på bild ? ;)

Kommentarer
Postat av: Filantropen (på Efterfesten)

Yeah. Sexy, yet sophisticated. :-P Alright, I guess I can dig it.

2008-10-20 @ 00:24:39
Postat av: Anonym

hahahaa, snyggt rariing!

Postat av: Jahaaja

Otten? Finns de alltså vettigt folk som går dit fortfarande, imponerande^^ Dock e Hugo Mucho bättre! :)

2008-11-05 @ 20:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback