Stockholmstrip

igår bar det av till stockholm med skyhöga shoppingförväntningar . uppe med tuppen och inpackade i bilen började vi med vår resa . jag visste precis vad jag skulle leta efter ! & hur gick det ? njaa inte alls så bra som jag hade räknat med . & det jag letade efter ? nae jag hittade ingenting av det .. en aning besviken men jag fick i allafall med mig en jacka (håll tummarna för att den inte kommer in i butik här) & ett par jeans hem .
  kändisar var det också snålt med , lyckades springa på carl martin-dahl , om det nu ens är någon som kommer ihåg honom ?! själv var man ju som galen i fame factory på den tiden ;)

väl hemma lyxade vi till det lite med kinamat och så blev det premiärtittande för min del på stjärnor på is , samtidigt som vi då & då gläppte över för att kolla fotbollen . var lite imponerad av en del av stjärnorna . jespers lilla skutt var väl snyggast ?! haha ;P
  idag blev det lite lugnare , ont i fötterna efter allt springande i huvudstaden . träffade hanna över en fika innan hon åkte hem till borås . var inne och pratade lite med lisa , börjar ju bli som en tradition :) vi planerar & planerar .. sen såg jag mamma mia för typ tredje gången den här veckan ?! varför frågade dom inte mig om jag ville vara med när dom spelade in den där filmen ? jag hade gjort mig bra på en ö i grekland med sång & dans ! mamma mia vilken underbar film ;)


i used to rule the world
seas would rise when i gave the word
now in the morning i sleep alone
sweep the streets i used to own

for some reasons i cant explain
i know saint peter wont call my name
never an honest word
but that was when i ruled the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback