Mitt livs chock !

var & fikade med emme idag efter jobbet . satt och snackade lite skit & diskuterade hennes (och nattas) 20:års fest som ägde rum i lördags . (se bilder på www.sannaevelyne.bilddagboken.se)
  av någon anledning tittar jag bort mot kassan och där står hon , en människa som är otäckt lik frida . jag tittar bort och tänker - det kan inte vara hon , hon bor ju inte i sverige längre ! men jag tittar igen och då ler hon & vinkar . kan ni tänka er det var frida ohh wisst , min rariiing ! ohh herregud så glad jag blev av att se henne , har inte träffat henne sen maj i princip . jag krama henne säkert i 10 minuter och sen kunde jag inte sluta le !

blev lite shopping för både emme & mig efter fikan :) inte bra för min del , jag som ska spara mina pengar till stockholm på lördag ;P no big deal ;)
  sen in till lisa på jc och prata . & vilka planer vi har , jag säger bara ojojojoj - stackars människor som hamnar runt omkring oss .. haha naerå , vi är bara så himla bäst ! thats the way it is !

nattinatti

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback