IdolFredag

det är väl givet att om man en fredagkväll inte har något vettigare för sig sitter som bänkad framför tv:n och ser idol ?! jag gör det i allfall , jag måste ju se till att min älskade robin e inte åker ut . ÄNTLIGEN en med lite "rockigare" sound ! och blir man inte glad när man slår på tv:n och så har idol abba tema ?! jag blev KANONGLAD ! fy tusan så bra dom är , abba ! heeelt sjukt . tänk att leverera hitlåt efter hitlåt flera år i rad . och förstå att dom fortfarande tjänar pengar på sina låtar , aaa enligt mig är dom helt jävla otroliga (på ren svenska)
jag tror inte att någon lr några nånsin kommer bli så stora som abba var och är . och jag tror inte att nån av de låtar som spelas på radion idag fortfarande kommer spelas om 30 år . björn & benny ? jaa där har vi två genier !

nu ska jag sova . ska vara på stan imorrn prick klockan tio och köpa nya fotbollsinneskor (trodde jag hade ett par) eftersom jag har träning mellan 11-13 .
see ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback