Dagens start ..

.. var väl inte den bästa !
min mobil har pajjat igen för vilken gång i ordningen vet jag inte . sjätte - sjunde ? jag förstår inte att dom inte kan ge mig en ny . det måste väl vara dyrare för dom att laga den hela tiden än vad det skulle vara att ge mig en ny ? en sak är säker i allafall : sony ericsson s500i ÄR BARA SKIT !
  på jobbet spydde sedan en unge rätt ut på matbordet ! fy tusan så äckligt , jag har fobi för spyor ! kunde inte få ner en bit till efter det . det värsta är att ungen framkallar det själv . barn är konstiga sådär , kan sluta prata eller framkalla kräkningar . när jag väl kom hem hade lillebror dragit fram pistoler & cowboyhattar . gulligt ? njaa min bror blir 18 i januari haha ;P nae han ska faktiskt på bussfest med ebersteinska och temat är just cowboys . jag skulle med vilja gå på gymnasiet !

aja , jag tror i allafall på en kanonkväll ! om man skulle försöka bli lite vacker ?! ;)
på återhörande !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback