Utgång

 
   "En bild säger mer än tusen ord"

Och så var Frida firad med buller brak ! En hel kväll där vi helt enkelt gjorde precis så som hon ville , hon hade med andra ord en kanonkväll ;P Helgens festande var dock inte slut där , Lisa & jag slog våra kloka huvuden ihop och shakade loss ! Dock var inte vädret med oss så bron mellan Deli och Otten/Palace kunde väl ha varit lättare att gå på ;P Och att Gunter var i Norrköping hade väl ingen kunnat gissa ?! ;)
 
Dags för en ny vecka & ett försök till att sova igen efter helgen , vem vet vi kanske är på´t igen nästa helg ! Tills dess .. "Hej du sitter och stirrar , jag vet du vill ha mig .."  Runken ;)

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

haha, men jag hade de iaf himla trevligt med dig, både ikväll och i lördags :D
TACK SANNA :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback