Sanna

image197

Kommentarer
Postat av: booolan

jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig

2008-03-13 @ 12:51:34
Postat av: Nattis

Gumman den kommentaren värmde.. & vet du vad.. Jag hoppas min energi smittar av sig på dig för du har de jobbigt nu med.. Jag vill inte vara tjatig men du måste ändå fatta viktiga besut här i livet som gör DIG lycklig sen m det sårar andra, skit samma.. Jag vet de låter hårt.. Men ibland får man vara lite egenkär. Det är trots allt DU som ska må bra & inte anda som ska må br för att du gör dom glada..
Jag finns här för dig alltd alltid.

Älskar ig Bubé

"I wish I could take the pain away"

Postat av: Hanna

Gud va fin du är Sannis:)
Hur är det med dig?
Saknar dig.
Skulle va kul o ses nästa gång jag kommer hem.

2008-03-13 @ 21:46:17
URL: http://www.emmahannahemera.blogg.se
Postat av: Emma

du passa riktigt bra i den där frisyren sanna :) /emma svensson

2008-03-20 @ 16:30:26
URL: http://edoublema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback