"Och jag ska ge allt vad jag har.."

Han har charm som en karl , han är fräck som en karl , nochalant som en karl & han rör sig som en karl ska ! Men djupt där inne har han ett barnasinne .. Och jag ska ge allt vad jag har tralala ;P

Ska börja med att säga TACK till Lisa för att du frågade mig , det gjorde mig jätte glad och betyder jätte mycket ! SÖTNOS på dig !
  Sen så vann ju Charlotte Perelli igår som jag sa redan första gången jag hörde sången :) Helt rätt om ni frågar mig , ska bli spännande att se hur det går för henne i Eurovision sen .. Man kan ju hoppas att grannländerna inte bara röstar på varandra denna gång , men det är la att hoppas på för mycket :P
  Är sprallig efter promenixen i detta underbara väder så nu ska jag röra mig ner mot stan och kanske unna migsjälv en snow-slush (jag & Nattis är ju hans bästa slushkunder hihi)

Gamla män är väldigt förtjusta i unga sjuksköterskor. De tycker gamla tanter är för gamla och så har de glömt hur de själva ser ut i spegeln ovanför tvättstället!
Lena, 7 år

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

klart att jag frågar gummsan, jag diggar ju dig stenhårt ;D
vi kanske kan ses i helgen igen ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback