Du behöver aldrig mer vara rädd

Så konstigt man kan drömma ibland.
Så fort humöret kan skifta.
Jaa, ibland kan man allt undra vad drömmar betyder & varför man drömmer om just de personerna som är med i drömmen. Man skrattar åt det, men så någon minut senare undrar man om den egentligen betydde någonting?
Jag vet inte om det beror på i lördags eller om det har varit såhär ett tag nu men mitt humör svänger så fort.. Ena stunden är jag sprudlande glad (sådär som de flesta ser mig), sen går det en stund och helt plötsligt känner jag mig ledsen. Hmm jag är nog som en svår rebus, som jag själv inte ens lyckats lösa..

men aldrig, aldrig, aldrig
att jag tänker låta något ont hända dig,
jag håller dig hårt!
tätt intill mig genom regn och blåst
och alltid, alltid, alltid
att jag kommer vaka över dig,
genom mörkret jag leder dig
jag finns i varje steg du tar,
så du behöver aldrig mer vara rädd!

... och jag vet, jag är hopplöst svår ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback