Oh My God ;P

grillkvällen igår hos faster blev mer än lyckad ! OH MY GOD VILKEN SLÄKT JAG ÄR FÖDD I ! haha hjälp , jag förstår inte hur det ska gå för oss ungdomar här i livet .. men fy tusan vad kul det är :D pappa & faster visade oss i alla fall alla senaste "dancemoves" & jag lovar om det finns någon människa där ute i världen som kan hänga med i samma dans är dom värda miljoner !
  min faster drog som vanligt en massa skämt som dimper ner i hennes mobil titt som tätt , gårdagens nya löd : busschaffören som inte kunde säga S öppnade dörrarna och släppte in passagerarna . det blev ett väldans tryck ! busschafören sade : flappna av flappna av , alla får fitta .
 
& som vanligt med min fasters inlevelse och dialekt slutade det hela i asgarv :) "halleljua , halleluja i just love them so !" ♥

nu börjar det bli dags att ladda inför match :D tyvärr den sista men absolut den roligaste ! HEJA SPANIEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback