Burr-burr

vart är sommarvädret ?
det var nattis och min fundering när vi knallade omkring igårkväll . det var så kallt att mitt smarthuvud till kusin kom på en hel låt ! tro nu inte att det här är nåt ovanligt för jag har faktiskt en hel väska full av hennes låtar . det kan komma som en överraskning men hon är faktiskt rena rama geniet ;P
  vi var i alla fall vikingar och köpte oss en varsin slush (vad annars ?) det finns faktiskt ingen som är bättre än hon ! ♥

så vad gör man en fredagkväll när vädret inte är det bästa ? jo , man går på bio :) ikväll ska jag , som faktiskt inte följt serien , se sex and the city . det ska bli riktigt mysigt faktiskt , hoppas & tror att jag kommer gilla den .
  sen ska jag faktiskt träffa mina gamla tjejor över en drink på trädgårn . det ser ut som det blir en bra helg även denna gång ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaaaa, det blev en bra kväll igår! Regnet anföll oss i försig, men det var trevligt ändå tycker jag. Det får vi göra om snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback